Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 maja 2011

Zestawy :)

Jest!!
Już dawno pisałam że nie moge robić zestawów bo wyskakuje jakiś błąd, a dziś weszłam sobie poprzeglądać stare sety i zaczęło mi działać :)

Dlatego dziś zrobiłam już dwa na szybkiego.
Nie było jeszcze u mnie na blogu takich kolorów, które są modne w tym sezonie więc od tego zacznę :)

bez tytułu

bez tytułu przez andzia3213 z wykorzystaniem cut out tops

Cut out top
$46 - topshop.com

Summer short
$165 - aliceandolivia.com

Sonia Rykiel high heel shoes
$1,087 - shopsavannahs.com

Stella McCartney studded handbag
$1,595 - shopsavannahs.com

TopShop wood bracelet
$30 - topshop.com

H M large ring
3.99 GBP - hm.com

Cacharel circle sunglass
$525 - openingceremony.us


bez tytułu

bez tytułu przez andzia3213 z wykorzystaniem crop tops

Damir Doma crop top
$230 - farfetch.com

Current/Elliott denim jeans
165 EUR - colette.fr

Supertrash peep toe shoes
140 EUR - welikefashion.com

Michael kors handbag
295 GBP - comparestoreprices.co.uk

Kate Spade gold jewelry
$78 - nordstrom.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)