Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

MUST HAVE PART2 and music

Dziś kolejny post pod tytułem "must have" :)
Wiem o tym że razcej nie będe miała więcej niż 2/3 z tych rzeczy ale nie zmienia faktu że strasznie mi się podobaja i że zawsze można sobie je po prostu pooglaać ;p























Heh tak wiem, lista jest bardzoo długa i stale się powiększa, ale pewnie na niektóre z tych rzeczy mi przejdzie.

Jeszcze chciałam wam pokazać ostatnio odkrytą prze ze mnie piosenkarke, której wysztkie utwory robią na mnie wrażenie i nie ma takiej która by mi się nie podobała :)


 TAYLOR MOMSEN,   The pretty reckless


A tutaj macie kilka linków ;]

    Make me wanna die

Jeżeli taka muzyka Was zainteresuje to na pewno sami znajdziecie więceej :)
Swoje opinie możecie pisać w kom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)