Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 sierpnia 2011

Nowa szkoła

Za 6 dni do szkoły ;( w dodatku nowej i w całkiem inne miejsce bo wyjeżdżam (jeszcze nigdy tutaj o tym nie wspominałam, znajomi też wiedzą od niedawna ) do Radomia i będę chodzić do Zespołu Szkół Stylizacji i Usług na profil Technik Technologii Odzieży. Ale bloga nie przestane prowadzić posty będą zawsze w weekendy, a jeżeli laptop bd łapał internet to nawet częściej.
 ...
Mam sporo pomysłów i wreszcie będę mogła je w jakieś części zrealizować :) ...

Niedługo przestane zamęczać Was ciągłymi inspiracjami chociaż ja je oglądam z przyjemnością xd i postaram się poszukać jakichś nowych kolekcji.

A i kurczęęęę podarły mi się moje kochane i ulubione conversy :(  chyba kupie takie same jeszcze raz ;p

 szukam podobnych butów, widział ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

:)